postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology

clinical philosophy κλινική φιλοσοφία Filosofia clínica , scholar google "θεωρητικη ψυχολογια" "φιλοσοφικη ψυχολογια", scholar google "Theoretical philosophical psychology", postpsychology, metapsychology, ΜΕΤΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Μεταψυχολογία, POST Theoretical philosophical psychology, θεωρητικη φιλοσοφικη ψυχολογια, Theoretical philosophical psychology, φιλοσοφικη ψυχολογια, philosophical psychology, θεωρητικη ψυχολογια, Theoretical psychology, META Theoretical philosophical psychology, postΜΕΤΑpsychology, postΜΕΤΑ Theoretical philosophical psychology, νοοόντι

scholar google

scholar google
  1. Μηχανή αναζήτησης ελληνικών ψηφιακών βιβλιοθηκών http://openarchives.gr/
  2. Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών (EAΔΔ) http://phdtheses.ekt.gr/eadd/

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

love dance

From Φ

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Ας δεχτούμε όλοι

Ας δεχτούμε όλοι

Dentopago dentopago
κακομαθημένα



Nομίζω πως δεν είμαι λεσβία επειδή πάντα λέω ναι

δεν θα είσαι εδώ να με πειράζεις να γελάμε και να καταλαβαίνω απο το πονηρό σου βλέμμα τι θες να πεις
παρατηρήσαμε ότι δεν πήγαινε τουαλέτα επειδή δεν ήθελε να αφήσει το παιχνίδι
Οταν της μιλάω με το καλό, αρνείται τα πάντα και είναι αντίθετη σε όλα.
Όταν θέλω λίγο να του κάνω το χατήρι τον βάζω να επιλέξει
Όχι επειδή δε θες να του κάνεις πάντα το χατίρι, αλλά επειδή δε γίνεται.
Και δυστυχώς, αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο. Ελπίζω ο κακομαθημένος!
Όσα αγάπησα.
Τα αφήνεις να χαθούν, όχι γιατί έχουν αξία, αλλά γιατί αν τα βρεις, τότε εκείνη θα αποκτήσει αξία.
Όλη του αυτή η απομάκρυνση δεν έχει να κάνει με την αντιπαλότητα
οι γονείς μου τον έδιωξαν από το σπίτι επειδή δεν έχει σταθερή δουλειά
ΒΓΑΙΝΕΙ ΒΟΛΤΕΣ ΚΑΙ ΚΛΑΙΕΙ ΩΡΕΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟυΜΕ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ.
«ΜΑΜΑΚΑ», ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΩ, ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ, (ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

stelias STELIA Στέλια stelia StElias



καταλαβαίνω. αλλά καθότι είμαι λειτουργικά αναλφάβητη σε πολλούς τομείς, (και δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ) θα σας ζητούσα να μου το συσχετίσετε

απόπειρα μου να μου φτιάξω το κέφι και το κέφι μου εμενα φτιάχνει με gossip news στο ιντερνετ! και με twilight!ω ναι, δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ

(χειρότερα) χωρίς ίντερνετ;
Το ίντερνετ είναι κομμάτι της ζωής μας και δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ, το αγαπώ το ίδιο με το σεξ.
Ίσως και περισσότερο.
Εγω αγαπητη stelias STELIA Στέλια stelia StElias που εχω το ιδιο 'προβλημα' με εσενα και που δεν ντρεπομαι να το παραδεχτω εχω μεινει αφωνη με οσες προαπαντησαν! γιατι πιστευα;
Έτσι κάνουν όλοι, So do we all

Έτσι κάνουν όλοι, So do we all
Εγώ πάντως είμαι βλαμένος γιαπωνεζόφιλος και δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ δημόσια! Japan rules ρεεεε!  Δεν είσαι καθόλου βλαμένος!
Εντάξει, ας το παραδεχτούμε, είναι ανούσιο να καταπιέζεσαι.
δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ, το αγαπώ το ίδιο με το σεξ
Δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ.
Και κάτι άσχετο αλλά που πρέπει οπωσδήποτε να πω είναι ότι συμβουλεύτηκα ένα λεξικό απλά και μόνο για να επιβεβαιώσω
7 ημερες και ακομα αφαντα τα κακακια
Λοιπόν όταν έρχομαι σε επαφή δεν έχω οργασμό και αυτό με κάνει να μην έχω οργασμό που εχω το ιδιο 'προβλημα' με εσενα και που δεν ντρεπομαι να το παραδεχτω εχω!
Topis Nikos ωραιο groupaki αν και δεν μπηκα επειδη ντρεπομαι να το παραδεχτω αλλα επειδη μου αρεσε ο τιτλος

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΑΚΟΥΩ ΛΑΙΚΑ |
αυτες οι περιοχες ειναι δηθεν
Κι έκλαψα πικρά, δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ



ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΑΚΟΥΩ




  1. Η ζωή, δεν με έχει μάθει, ειλικρινά τίποτα και δεν ντρέπομαι, να το παραδεχτώ.
  2. Έχω πια συμβιβαστεί, με την ιδέα, ότι δεν ξέρω καθόλου, τι μου γίνεται και μάλλον, δεν θα μάθω ποτέ.
  3. Μπορώ, να επιβιώσω λίγο, στα πρακτικά, αλλά, στο υπόλοιπο concept, που λέγεται ζωή, δεν ξέρω τι μου γίνεται.

-
δεντοπαγώ
-
Έτσι κάνουν όλοι, So do we all
Έτσι κάνουν όλοι, So do we all


-

  1. Δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ
  2. Και κάτι άσχετο αλλά που Σημάδι ολοκλήρωσης ενός κύκλου ζωής από τον οποίο δεν έλειψε τίποτα
  3. Δεν είναι τυχαίο
καλές είναι πουτάνες, παραδεχτείτε το
Ας το παραδεχτούμε: καμία σχέση δεν είναι τέλεια και πάντα υπάρχουν παγίδες που μπορεί να κάνουν μεγάλη ζημιά στη σχέση 2 ανθρώπων.
ισως να ντρεπεται να στο πει ή να το παραδεχτει
Ντρέπομαι όμως να παραδεχτώ οτι ακούω!
Και δεν ντρέπομαι καθόλου να το λέω.
ΤΟ προσφέρω και δεν ντρέπομαι σταλιά.
Ας το παραδεχτουμε
Ας την παραδεχτούμε.
αλλα ντρεπομαι να το παραδεχτω
ως σκοπό να βοηθήσει τους συνανθρώπους μας που ντρέπονται να παραδεχτούν
Επιτελους ας το παραδεχτουμε -
Ας αποδεχτούμε όλοι
Ας δεχτούμε όλοι
Ας το πάρουμε χαμπάρι και ας παραδεχτούμε την διεθνική μας.
Ζούσαμε μέχρι τώρα σε μια πλάνη.
ας το περαδεχτουμε χασαμε τον εαυτο μας και απομειναμε υποδουλες σκιες
ΑΣ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΑΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Δεν θα 'ταν κακό μια τέτοια ομολογία.
Ας δεχτούμε όλοι 


xray_walk
-
αναγκάζομαι να τα ζω, γιατί να ντρέπομαι να μιλήσω για αυτά;
Είμαι άνεργος από το Μάιο. 
Έχω υποχρεώσεις 
-
Σκέψεις & Εκμυστηρεύσεις
skepsisekmistirefsis.blogspot.com/

Σημαντικό είναι να απαντάμε απλά, ειλικρινά και άμεσα στο παιδί και ΜΟΝΟ μέχρι εκεί που το ίδιο θέλει να μάθει.Βγήκα έξω και δεν μπορούσα να ηρεμήσω από το πόνο και το σοκ. Ποιος φταίει; Γιατί να ντρέπομαι εγώ και όχι ο άλλος; Πώς έκανα εγώ αυτό το πράγμα; Πώς σχετίστηκα εγώ με αυτό το άτομο;
-
Είμαστε-όλοι-αθώοι
Είμαστε-όλοι-αθώοι


-

Έτσι κάνουν όλοιSo do we all

-
So do we all agree an extrajudicial death sentence served justice?
Έτσι κάνουν όλοι συμφωνούμε σε εξωδικαστικό θανατική ποινή εξυπηρετούνται δικαιοσύνη;
Είναι 55 οι χώρες που σε όλον τον κόσμο διατηρούν τη θανατική ποινή
αποκαταστατική δικαιοσύνη
αντικειμενική δικαιοσύνη χώρας χωρίς θανατική ποινή
-
Έτσι κάνουν όλοι, So do we all
Έτσι κάνουν όλοι, So do we all


Με κάνουν και ντρέπομαι που θηλάζω ακόμα.
ΤΟΝ ΘΗΛΑΖΩ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΞΥΠΝΑΕΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ
Προσπαθω να μεινω εγκυος ενω θηλαζω ακομα‎
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ? ΞΥΠΝΑΕΙ ΜΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΙΠΙΛΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΝΑΚΕΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ
Σας εχει τυχει να μην κανουν τοσες μερες κακακια τα μικρα σας? 
Ύπνος και πιπίλα‎ 

Concept of Life

Ας δεχτώ (και ας δεχτούμε όλοι) ότι το μάθημα δεν είναι ομολογιακό και κατηχητικό, αλλά ένα μάθημα ανθρωπιστικό
«Είμαστε όλοι εξωγήινοι. Ας δεχτούμε την κοσμική καταγωγή μας».
Τέρμα πια, ας δεχτούμε όλοι πλέον

Τέρμα πια, ας δεχτούμε όλοι πλέον



ας Τον δεχτούμε όλοι μας για να 'χουμε ειρήνη
Ας δεχτούμε ότι τελικά, με ένα μαγικό τρόπο αποδεχόμενοι 
Ας δεχτούμε ότι τρώμε κρέας μία φορά την εβδομάδα. 
Ας δεχτούμε ότι μειώνουμε τα έξοδα των παιδιών μας
Ας δεχτούμε ότι θα καταθέσουμε.
Ας παραβλέψουμε όμως και αυτό το σύνθημα και ας δεχτούμε.
Ας δεχτούμε αυτόν τον παραλογισμό, για να εστιάσουμε.
Καταρχήν, ας δεχτούμε.
ας κάνουμε τους ηλίθιους και ας δεχτούμε.
Ας δεχτούμε ότι έγιναν λάθη και ήρθε η ώρα να πληρώσουμε όλοι μας. Να πληρώσουμε, ναι, αλλά να υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα.
ας δεχτούμε αυτόν που σχεδόν όλοι χρησιμοποιούν
eimaste oloi exogiinoi as dechtoume tin kosmiki katagogi mas
Ας δεχτούμε λοιπόν όλοι εμείς που αγαπάμε είτε στα αλήθεια, είτε από μόδα (σαν και μένα)
Και ας δεχτούμε όλοι αυτό
paroli παρολί
Είμαστε-όλοι-αθώοι


Και εγώ τον αγαπώ τον Μπομπ και δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ.
όμως ρε συ δεν την παλεύω, όχι απλά δεν μπορώ να ερωτευτώ
Και ναι, δεν ντρέπομαι να παραδεχτώ ότι κατέληξα να γίνω «Φρόιντ του γωνιακού καναπέ» σε ό,τι έχει σχέση με αυτήν, στην προσπάθειά μου 
Είχα να περάσω τόσο καλά στο meoRo, από την εποχή του likitsa! Τότε που -δεν ντρέπομαι να παραδεχτώ- είχαμε ανέβει με την παρέα μου 
δεν ντρέπομαι να παραδεχτώ πως το Kultur το διασκέδασα πολύ περισσότερο
Δεν ντρέπομαι παραδεχτώ πως μέχρι και την τελευταία σελίδα 
Δεν ντρέπομαι να παραδεχτώ πως εγώ έμαθα να διαβάζω 
δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ να το φωνάξω θέλω μου αρέσουν και αγόρια και κορίτσια το ίδιο

Παιδιά οκ.δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ.φοβάμαι.Παρότι στους δύο τροχούς αρκετά χρόνια η σχέση μου με χώμα και βουνά είναι μηδαμινή.
-
Χατίρι δε σου χαλάει κανείς, επιβιώνεις μια χαρά, τότε γιατί Σίγουρα η γοητεία σου έχει συγκινήσει μερικούς, αλλά επειδή δεν είσαι
-
Ενοχικοί γονείς βγάζουν κακομαθημένα παιδιά
-
θα βρεις δύο λάθη από ανθρώπινο παράγοντα, συμπεριλαμβανομένης και της μαλακίας που εσύ έκανες
Τι έκανες και τον τσάτισες; Γιατί η έκφραση σου “με τσάτισε” μάλλον σημαίνει ότι εσύ έκανες πρώτη την μαλακία, μετά αυτός τα πήρε στο κρανίο
Όσο λάθος θεωρείς αυτόν, είσαι και εσύ. Αυτός αποφάσισε και έγραψε τη μαλακία του, και εσύ έσβησες και έκανες τη δικιά σου μαλακία.
ρε ζωο εσυ αρχησες πρωτος τις μαλακιες..εσυ εκανεςπρωτος την μαλακια
οπαδέ της μαλακίας
έκανε μαλακίαεσύ έκανες μαλακία 
esy ekanes malakia kapou
Πας καλά; Τι συγχώρεσες; Τη μαλακία που ΕΣΥ έκανες;. 4) Είχες υποψίες ότι «κάτι έκανε» πίσω από την πλάτη σου. 
πολλά λες file prepei na s xei faei h malakia esena
Εκανες την μαλακία και έχεις τρία παιδιά; Πλήρωνε!
Το να καταστρέφεται η ζωή σου επειδή έκανες εσύ μια μαλακία
-
exomologiseis | Εξομολογήσεις - Εξομολόγηση
Οι πιο τρελές και απίστευτες εξομολογήσεις

Οι πιο τρελές και απίστευτες εξομολογήσεις
exomologiseis | Εξομολογήσεις - Εξομολόγηση


Η Εξομολόγηση είναι άκρως απαραίτητη

About 1,310 results (0.24 seconds)
δεντοπαγώ
ΔενΤοΠαΓω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

thinker

From Φ